Obchodní podmínky, rozvoz zboží
Velkoobchodní nákup je u nás možný pouze na základě živnostenského listu na kadeřnickou či kosmetickou živnost. Částečný nákup je možný též při studiu kadeřnického a kosmetického oboru a předložení učňovského listu.
Rozvoz zboží
Zboží rozvážíme na území Ústeckého, Karlovarského, Libereckého a částečně Středočeského kraje v pravidelných rozvozech. Do částky 1000,- Kč si účtujeme 50,-Kč manipulační poplatek, nad tuto částku je rozvoz ZDARMA. Více informací na bezplatné lince 800 900 525 v pracovní dny od 08.00 - 15.00 hodin.
Zasílání zboží
Zboží zasíláme na území naší působnosti (viz rozvoz zboží) do 48 hodin. Do částky 1800,- si účtujeme poplatek 89,-, nad 1800,- je poštovné ZDARMA. Pokud máte zájem o zboží a jste z jiného regionu, najděte si svého distributora na www.hairservis.cz.
Reklamace
- V případě jakéko-li reklamace na zboží dodávané firmou ZOPAS s.r.o. (dále jen dodavatel) se odběratel řídí pokyny a ustanoveními tohoto reklamačního řádu.
- Pro rychlé a správné vyřízení zákaznické reklamace je zákazník povinen vždy předložit doklad o nákupu reklamovaného zboží , nebo se prokázat číslem dokladu, na který bylo toto zboží zakoupeno.
- V případě chybné objednávky nebo záměny zboží dodavatelem nesmí být doklad o nákupu vztahující se k reklamovanému zboží starší 30dní. Tyto reklamace budou vyřizovány dodavatelem v běžných rozvozových termínech.
- V případě reklamace skrytých výrobních vad chemických výrobků dodávaných dodavatelem nesmí být doklad vztahující se k reklamovanému zboží starší 6 měsíců.
- U elektrických spotřebičů a ostatních výrobků se lhůta pro možnost reklamace určuje dle záruční doby určené výrobcem nebo dovozcem a vždy je minimálně 12 měsíců.
- U záručních reklamací je doba určená pro vyřízení reklamace 40 dní v případě předání reklamovaného zboží na prodejně dodavatele.V případě převzetí reklamovaného zboží řidičem či obchodním zástupcem dodavatele přímo na provozovně zákazníka se tato doba po dohodě prodlužuje na 50 dní.
- Po uplynutí doby 40 dní určených pro záruční opravu bude reklamované zboží připraveno pro zákazníka ve skladě či na prodejně dodavatele k osobnímu předání, na požádání zákazníka bude toto zboží dodáno na jeho adresu při běžných rozvozových termínech dodavatele v nejbližším možném termínu, po uplynutí této doby. Dodavatel je povinen po dohodě se zákazníkem reklamované zboží zaslat poštou.
- Zákazník je povinen skladovat zboží dodávané dodavatelem v odpovídajících podmínkách, aby nedocházelo ke zbytečnému poškozování zboží a následně k reklamacím.
- Zboží viditelně mechanicky poškozené pádem čí úderem nebude převzato do reklamace.
- Při záručních opravách a reklamacích se dodavatel řídí vždy dle odborného vyjádření firmy, která tuto reklamaci vyřizuje.
- V ostatních případech se reklamační řád řídí platnými ustanoveními obchodního zákoníku.
- Veškeré zboží přijmeme do opravy pouze řádně vyčištěné.
Vaše dotazy týkající se reklamací s Vámi rádi vyřídíme na telefonním čísle 476 118 462.